Etichete

Gabriela Mihăiță David este violonistă la Filarmonica „Paul Constantinescu” din Ploiești. I-am descoperit blogul și m-au impresionat teribil desenele ei… O ființă delicată, introvertită și profund spiritualizată. Cel puțin așa am simțit-o eu! Am profitat de dubla ei pasiune (muzică și desen) rugând-o să-mi deseneze un portret cu compozitorul Richard Wagner (1813-1883).

Gabriela Mihăiță David: Richard Wagner (desen)

Gabriela Mihăiță David: Richard Wagner (desen)

S-a „conformat” cu bucurie (după cum se vede), însă mi-a mărturisit că originalul nu poate fi înrămat (cum intenționam), fiind executat în pix (ca majoritatea desenelor ei fantastice), iar soarta lui e pecetluită: „un desen în pix, expus, rezistă doar doi-trei ani, apoi, se decolorează și… pur și simplu, dispare” (G. M. David). Am s-o rog, deci, să-mi facă un portret cu Richard Wagner… în tuș!

Alexandru Valentin CRĂCIUN

Sursa: Albastru de…